יום חמישי, 26 באוגוסט 2010

הושקה היום "סיירת הורים ביאליק"

לכל חברי סיירת הורים ביאליק!



בשעה טובה ומוצלחת לאחר חודשיים של עבודת למידה בשטח הושקה היום "סיירת הורים ביאליק" באופן רשמי במעמד ראש העיר, מר אלי דוקורסקי ומנכ"ל העיריה, מר עזרא חכם.





במהלך הערב הוצגו אנשי הסיירת ,מטרותיהם ויעדיהם וכמובן עלו צרכים נוספים מהאנשים בשטח. הוצגו רשמים מהשטח וגם סיפרו הסיירים על אירועים שהעלו דילמות אמיתיות

כדי לענות על חלק מהדילמות הגיעו לחיזוק שני מתנדבים מ"סיירת הורים קרית אתא"
שענו על שאלות המתנדבים והציגו את דרך הפעולה שלהם.





מר עזרא חכם , מנכ"ל העיריה ,הציג מערך שלם של תמיכה שאמור לתת מענה לכל צרכי הסיירת, וחיזק אותו גם ראש העיר, מר אלי דוקורסקי.





לפי דבריהם ,כבר בזמן הקרוב כל בקשה או צורך שיעלו על ידי אנשי הסיירת יתוקצבו ויטופלו ע"י הרשות. מעבר לכך העלה ראש העיר בקשה לפיה יפגשו עימו אנשי הסיירת לפחות אחת לחודש על מנת ללמוד על המצוקות של ילדי ביאליק ועל רצונותיהם,וכמובן גם לשמוע את הסיפורים האמיתיים מהשטח ממקור ראשון. כמו כן הבטיח ראש העיר כי יעשה מאמץ להצטרף לסיור לפחות אחת לחודש ויחד איתו יירתמו להתנדבות גם אנשי הנהלה וחינוך נוספים בעיר.



בנוסף לכך ניתנו נתונים על הירידה המשמעותית בקריאות למוקד העירוני בימי שישי (כ 60% פחות!!!) ושוב הודגשה חשיבות שיתוף הפעולה בין הסיירת לבין אנשי השיטור המשולב בפיקוחו של שלום לוינזון .


אין ספק שצוות הסיירת הצביע ברגליים ( כמו תמיד... ) והגרעין המרכזי הזה הוא הגוף שיוביל את תהליך הגיוס הקרוב בספטמבר בכל בתי הספר בעיר.
לפי הבטחת מנהלי בתי הספר , יגויסו גם אנשי הנהלה ומורים לתהליך, וברור מאליו שאנשי הסיירת יעברו בצוותים בכל בתי הספר בעיר במהלך אסיפות ההורים עם פתיחת שנת הלימודים, לגייס הורים נוספים ולהרחיב את מעגל הסיורים לטובת ילדיי ביאליק.


אנו מודים לכל מי שנטל חלק בארגון הערב ובתרומה להצלחתו - יישר כוח!!!
שוש לב רן, על העזרה בארגון החולצות הראשונות הייצוגיות לסיירת - מתאים לנו כחול...
ליוסי ישלח, על צילום ותיעוד הערב ועזרה טכנית
לאורית לביא, על העזרה בארגון הכיבוד
ליורם אזולאי, על העזרה בארגון, תמיכה ועידוד לכל אורך הדרך
וכמובן , לכל מכובדי העיריה והפיקוח העירוני שטרחו להגיע ולחזק את ידינו - תודה !

והחשובים מכל לכם , אנשי "סיירת הורים קריית ביאליק" שהגעתם ותרמתם את זמנכם היקר

והוכחתם לנו שוב - כי רק מי שמתקרב - יכול להתערב!!!


בהערכה רבה,
חיים ואיריס