יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

סיכום הסיור בערב שבת - 5.8.2011


לכל הסיירים היקרים ,שלום!
שיאו של החופש הגדול כבר מאחורינו ואנחנו כבר במחצית השנייה...
התחלקנו לשני צוותים כשכל אחד פונה לקצה אחר של הקרייה.נוכחנו עד מהרה לדעת כי הקצוות רגועים,אך המרכז סוער וגועש....
 
הציר הצפוני - צו"ש,פרפר,אפק ופארק אסתר
 
רגוע למדיי,ללא אירועים חריגים.כפי שכבר ראינו במהלך השבועות האחרונים,כך גם השבוע היו מספר קבוצות(קטן יחסית) שסבבו סביב השולחנות ובילו את זמנם בנעימים.לצידם של חבר'ה שיצאו לחופשה מהצבא מאצנו צעירים מחט"ב שישבו בשולחנות נפרדים ולא  הפריעו אחת את מנוחת האחר.למרבה המזל,לא היו אורחים בלתי קרואים בפארק ואנו שמנו פעמינו למרכז העיר.
 
הציר הדרומי - אשל,בן גוריון,רחבת העיריה וכפר ביאליק
גם פה היתה דלילות בלתי צפויה...מרבית הנערים שהסתובבו בציר זה היו בדרכם למכרז סביניה.ליד רחבת העיריה ישבה קבוצת נערים קטנה יחסית ,אך הם לא הפריעו,ולכן גם אנחנו הצטרפנו לכיוון הציר המרכזי...שם חיכו לנו כמה וכמה הפתעות...
 
הציר המרכזי - צופים,חט"ב דפנה,גן סביון,מרכז סביניה וגן מרים
גן מרים ומרכז סביניה היו ריקים מאדם למרבה הפלא...רק נערים בודדים חלפו שם מדי פעם בדרכם אל או מ... מקום אחר...אך בגינת סביון פגשנו עשרות בני\בנות נוער שבילו את זמנם בנעימים...ללא תיווך,אך עם נרגילות.
הילדים שוחחו איתנו מעט ובביקור השני שלנו במקום ,לקראת אחת וחצי בלילה סיפרו לנו שלאחד מהחבר'ה הצעירים מהחט"ב נגנב פלאפון וכסף...למרות שהם ניסו לרדוף אחרי השודד לא הצליחו להדביק אותו והוא נעלם עם ממונו..אנחנו לא ראינו אף אחד שעורר את חשדנו,לכן כפי הנראה פנה השודד לכיוון אחר...חבל...
 
לא רחוק משם ,במתחם הצופים,הייתה מסיבה גדולה בחשכה בלתי נסבלת כמעט...לאורם של הפלאפונים במקרה הטוב...שני חבר'ה שעולים חי"ב חגגו 17 עם רבים מחבריהם..היה נחמד מאד ורגוע,ובסך הכל שתייה במינון מאד מינורי...לצידם חגגו גם חבר'ה מחיפה וממוצקין,שלא הבינו את פשר הדיאלוג איתנו...היה נחמד מאד לשמוע את ילדי ביאליק מסבירים להם..."אלה הסיירים של סיירת הורים,אין לכם מה לדאוג,הם רק שומרים על ביטחוננו ודואגים של נשתטה ונשתה יותר מדי..."
ואכן כאשר ראינו שהכל בגדר הסביר ,המשכנו לדרכנו לכיוון בי"ס דפנה.
מעבר לכך לא נתקלנו בדבר חריג.סך הכל שקט יחסי ומסיבות רחוב סולידיות.נקווה שימשיך כך החופש....
 
תזכורת:
ביום חמישי 25.8 בשעה 20:00 נפגשים במתנ"ס צו"ש לשמוע הרצאה אודות סמים ואלכוהול ברחוב שתשלב גם סדנה \ סימולציות .
נא אשרו הגעתכם אם עדיין לא עשיתם זאת.מצפים לראות את כולכם!!!
 
שבוע טוב ובטוח!!! 
 

-- 
בברכה,
 
איריס אזולאי
רכזת בי"ס קהילתי
ומחויבות אישית
רכזת סיירת הורים ביאליק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה