יום שישי, 16 בספטמבר 2011

סיכום הסיור - 7.9.2011

סיירים יקרים,שלום.

לאחר שבוע עמוס פעילויות בעיר אני שולחת באיחור  את דו"ח יום שישי...אין ספק שדברים רבים וטובים אכן קורים בקריית ביאליק:
יריד השמה ראשון מסוגו באורט ביאליק,טקס יקיר הקריה שכלל שמונה אנשים מופלאים,חניכת אולם דרמה חדש באפק ועוד ועוד...ואנו עומדים בפתחו של שבוע תנועות הנוער בו יגויסו חניכים ומדריכים חדשים מכל בי"ס בעיר.איזה יופי...!!!
אבל ביום שישי בערב הזוהר מתפוגג מעט...וכשאנו נכנסים לאפלה...דברים אחרים קורים בעיר...מזל שלנו שיש לנו נוער משובח,שהפנים ברובו את מהות שסיירת ההורים,שכן אם לא כך היו יכולים להיות תסריטים לגמרי שונים בעיר בלילות שבת...

באופן כללי הייתה העיר  שקטה.הציר הצפוני היה רגוע ,למעט מספר קבוצות שישבו כהרגלם בקודש בפארק אסתר ועסקו בענייניהם.
גם ציר בן גוריון-אשל לא סער וגעש...אלא היה די שומם,למעט קבוצה אחת שישבה ועישנה נרגילה...

אולם אין שקט ללא סערות ...בגינת סביון היו לנו אורחים בלתי קרואים מסביבותינו...ולמרבה המזל הם לא התעכבו שם זמן רב לאחר שהגיע השיטור הקהילתי ופינה אותם מן הגן.

במתחם הצופים היו מספר קבוצות,גם שם היו אורחים מבחוץ וגם לשם הגיע הניידת.בקצה אחד ישבו ילדי י"א ועשנו נרגילה ומולם בדיו זוג ישב על הספסל ועסק בענייניו.הבחורה הקיאה ללא הפסקה והבחור ניסה לתמוך בה,אך ללא הצלחה.מעניין איזה דייט לוהט היה להם ואיזה כיף היה להתנשק ככה...איכס...חבל שצריך להגיע למצב של אבדן חושים עד כדי כל שמאבדים גם את זיכרון הריגושים...
למזלנו,אלכוהול רב נשפך בחורשה השבת,אך התעלו עליו  כמויות האלכוהול בגן הרווחה.שם "חגגו" להם ארבעה חברה  עם כמויות אלכוהול שלא תתוארנה.הגן כולו היה מוצף באדי האלכוהול והנערים היו לגמרי בשיאם כאשר הוזעקה למקום ניידת השיטור המשולב ע"י השכנים הזועמים.

הנערים היו שתויים לגמרי,אך התעקשו שלא לפנות את המקום.הפקחים לא ויתרו ,ולא רק שהם עזבו את המקום לבתיהם,הם גם ניקו את הגן כולו,ונלקחו מהם פרטי תעודת הזהות שלהם...למה? הפקחים הבטיחו להם טיפול נוקשה הרבה יותר בפעם הבאה...אם תהיה.
כל הכבוד לאנשי השיטור!!!
-- 
אלו למעשה האירועים לשבוע זה...ומכאן נותר לנו רק להתארגן למחר....ולחגיגות השנה שתתקיימנה ביום שני!!!

שבוע נפלא לכולכם!!!
בברכה,
 
איריס אזולאי
רכזת בי"ס קהילתי
ומחויבות אישית
רכזת סיירת הורים ביאליק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה