יום ראשון, 1 באפריל 2012

סיור יום שישי 30.3.2012


סיירים יקרים,שלום!
סיור יום שישי 30.3 יצא בהרכב אחר השבוע.צוות אחד ביצע סיור רכוב ורגלי במספר מוקדים בעיר וצוות שני נסע כבר משעות הצהריים ללוות את טיול אביב של תנועת הצופים בכרמל.
כאן בעיר היה שקט יחסית.על פי דיווחי הסיירים בצור – שלום שקט מאוד, מספר קטן של בוגרים ישבו עם כלביהם במגרש מול המתנ”ס.  רק הכלבים רעשו קצת.כיכר הידידות וציר בן-גוריון היו ריקים מאדם , והשדרה שקטה בפארק אסתר כרגיל, חבורות בודדות של בני נוער הסתובבו בפארק וישבו על הספסלים, הרגיעה נשמרה.
המוקד הפעיל ביותר השבוע היה גן מרים . הגן היה מלא בבני נוער בקבוצות שונות, חלקם עם נרגילות ואלכוהול, חלקם הסתפקו בסיגריות ובחברתן של בנות גילם. קבוצה אחת של נערים צעירים יחסית לא בני קריית ביאליק היו כבר תחת השפעת אלכוהול והחלו להעלות טונים וקולות. הם לא קבלו את פנינו בברכה. 
גן סביון היה ריק. כולם היו בגן מרים.
במרכז סביניה הפעם כל הצעירים התרכזו בצד הצפוני של המתחם, הספסלים מול הסופרמרקט נותרו ריקים. מספר גדול של בני 15-16 ישבו במתחם, הרעישו קצת ובסה”כ נהנו ממזג האוויר האביבי ,מלבד כמה בנות שוודאי הרגישו קצת יותר את הקור...
 
ובמקום אחר ,די רחוק מהעיר...הצוות השני היה עסוק עם ילדי הצופים...עזר בהכנות לארוחת ערב ותגבר את השומרים כל הלילה בשמירה על הילדים...
רק בשעות הבוקר המאוחרות חזר הצוות הבייתה,כשבאמתחתו שמות של שלושה הורים נוספים שמעוניינים להצטרף לסיירת...!!!איזה כיף!!
קיבלנו תודות רבות מהילדים וכל צוות השכב"ג על העזרה ואין ספק שגם אנחנו נהננו מהם!!!
 
תמונות מהסיור תתפרסמנה בהמשך.ניתן לראות גם באתר הבית של הצופים.
 
שבוע טוב לכלום!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה