יום שני, 17 באוקטובר 2011

סיכום הסיור בליל שבת - 14.10.2011


חגי תשרי כבר כמעט מאחורינו , ולשמחתנו עד כה עברו הם בשלום...
יצאנו לברך את ילדי ביאליק בחג שמח ,אך רק מעטים מהם היו  ברחובות העיר.
נראה שרק מצוות האושפיזין עדיין מתקיימת.פגשנו אורחים מעכו במרכז סביניה.הם באו "לתדלוק" רגע לפני שהם הולכים לבלות במועדון.
הם הותירו אחריהם שובל של אדי אלכוהול חזק מנשוא וטינופת שלא תתואר על ספסלי המרכז וסביבותיהם.כאשר הבנו שהם מתכוונים ללכת מבלי לנקות ,עצרנו אותם וביקשנו שיאספו לפחות את בקבוקי הזכוכית והפחיות,ואכן כך עשו.
בצדו השני של המרכז ישבו בני נוער מעטים,מאוכזבים מכישלון הערב אותו ניסו להעביר לחט"ב בעזרת מועצת הנוער והמד"צים.האולם היה נקי,הd.j. כבר כיוון את המוזיקה וחברי המועצה חיכו בכניסה...אך הילדים לא הגיעו...יתרה מכך הם אף לא נראו ברחובות..לא ברורה הסיבה.חבל.
חג שמח 
גן מרים היה שומם וכמוהו גם ציר אשל-בן גוריון וצו"ש.הורגש מאד חסרונם של ילדי שכבת י"א שנסעו לפולין בשבוע שעבר.אנו מקווים לראותם בשבוע הקרוב כדי לשמוע מהם חוויות מהמסע המיוחד שעשו על חשבון חופשת סוכות.

יחד עם כל עם ישראל ,גם אנחנו מייחלים לשובו של גלעד שליט ומקווים שחזרתו למשפחתו תהיה קלה עד כמה שניתן.אנו תקווה גדולה שאכן הכל יעבור בשלום ובשבוע הקרוב כבר נראה אותו בחיק משפחתו וחבריו,ללא התערבות מעיקה מדיי של התקשורת ושאר סקרנים..

מי ייתן ואת שמחת תורה נשמח השנה גם איתו!!!

חג שמח לכולכם!!!

נתראה בשישי הבא.



--
בברכה,
איריס אזולאי
רכזת בי"ס קהילתי
ומחויבות אישית
רכזת סיירת הורים ביאליק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה