יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

סיכום הסיור בליל שבת - 25.11.2011


סיירים יקרים,שלום!
הקור המקפיא שחיכה לנו ברחובות לא מנע מבני הנוער לשוטט ברחובות, אך הפעם יש לציין, כי מרביתם היו בוגרים מהרגיל...הצעירים שבניהם נותרו כפי הנראה בבתים המחוממים...
צו"ש-פרפר-גבע הרקפות היו שוממים למדי, למעט קבוצה אחת של חבר'ה ממוצקין, נראה שהם אחרי צבא...שהגיעו לפארק אסתר לשתות ולהיכנס לאווירת שטות...רגע לפני שהמשיכו לבילוי.
אשל-בן גוריון היה דליל ביותר, ורק מעטים מבני הנוער ישבו בכיכר הידידות, משוחחים ביניהם, מבלי להפריע את מנוחת השכנים.
מתחם הצופים היה ריק, אך בבי"ס דפנה, שהיה פתוח כרגיל, התאספו מספר בני נוער על הבמה וצרחו בקולי קולות...אנחנו חבנו שמדובר בחבורה ענקית שפשטה על בית הספר,אך כשהקרבנו אליהם ראינו כי היו אלה בני נוער בודדים...
לא רחוק משם פגשנו עוד מספר קבוצות במרכז סביניה, אין מושג איך הם מצליחים להגיע לטונים כלכך גבוהים ורעשנים...לאחר שעה של רעש, צעקות ושירה בקול רם הם התפנו מהמקום.
ומעבר לכביש היו מספר קבוצות מתודלקות ומצוידות כהלכה...
שתי קבוצות שישבו במרחק קטך מ"צבר"  נראו די בשליטה...אך  לאורך הגן היו עוד שתי קבוצות ,פחות בשליטה.
בכניסה לגן מרים פגשנו את מור (שם בדוי) וחבריו, בניהם חברתו המלאכית ששינתה את חייו ואחיה, שהיה מתודלק קצת יותר מדי.
מור סיפר לנו את סיפור חייו הכואב,ו הציג בפנינו תובנה חשובה אליה הגיע עם השנים : " תראי,אני מעשן כבר מגיל 12 כשההורים שלי זרקו אותי מהבית ולא רצו שום קשר אתי. התחלתי לעשן  בעיקר בגלל לחץ חברתי, אך ככל שחלפו השנים, הבנתי שאני סתם ילד טיפש שמעשן בגלל החברים, ואת ההשלכות אראה רק מאוחר יותר. לדעתי, כשהייתי ב ן 12 שתיתי בלי מודעות, בלי שמץ של אכפתיות, אבל היום אני שותה רק בשישי כדי לרוקן את הראש מדאגות , ואני ממש מרוצה מכך. היום אני בשליטה. כשהייתי בן 12 - אבדתי שליטה לגמרי....
זהו להפעם...טוב שעבר בשלום!
שיהיה שבוע נפלא וקסום לכולנו !

בברכה,
איריס אזולאי
רכזת בי"ס קהילתי
ומחויבות אישית
רכזת סיירת הורים ביאליק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה