יום ראשון, 3 באוקטובר 2010

סיכום סיור יום שישי 1.10.2010

לכל חברי הסיירת שלום,

אתמול יצאנו כהרגלנו בקודש לרחובות ביאליק.

בציר לח"י -שומר- הבנים פגשנו שתי קבוצות של בני נוער.קבוצה אחת ישבה ונגנה בגיטרה ושרה ...וצעקה בקולי קולות...אך לאחר ששוחחנו איתם הם הורידו טונים והיו יותר רגועים.
קבוצה שנייה של כשמונה בני נוער כבני 17-18 ישבו ושתו וודקה מעורבבת עם אקסלים.חלקם כבר שתו קצת יותר מדי... ניסינו להבין מדוע הם שותיפ בפארק והתשובות לא היו חדשות לנו " ככה יש לנו יותר ביטחון להתחיל עם בנות..." אבל הבנות לא היו בסביבה...הזהרנו אותם שלא יעברו את הגבול והסברנו שאם ניידת עוברת בסביבה יש לה את הסמכות לשפוך להם את הבקבוקים.לאחר שיחה של כחצי שעה(בין היתר שאלו הילדים על שמעון שבא לבקר אותם ולשוחח עמם בשבוע שעבר...)עזבנו את המקום.מאוחר יותר התברר לנו מצוות שני שעבר במקום שאכן השכנים הזמינו ניידת והשוטרת שפכה להם את השתייה...חבל


בציר אשל - בן גוריון היו בני נוער רבים.הרוב הגדול חברה בני 15 ,כולם שותים.חלקם שתו יותר מדי והחלו להקיא ולהרגיש ממש לא טוב.דיברנו איתם וניסינו לעזור להם להתאושש.הסברנו לילדים שאם המצב מחמיר נאלץ להזמין אמבולנס.למרבה המזל לא נזקקנו לשירותיו.שוחחנו עם הילדים ,נתנו להם מים קרים לשתות וחיכינו עד שיתפזרו.



בציר סביון - סביניה- גן מרים היה השבוע יחסית רגוע וללא אירועים מיוחדים.לכן נסענו לבקר בגבעת הרקפות(שום אירוע חריג) ובאפק.שם פגשנו כ 50 בני נוער נכל שכבות הגיל (מחטה"ב ועד צבא) כשהם שותים בצורה מתונה יחסית,עושים על האש ושומעים מוסיקה בשקט יחסית.נראה על פניו שהם מבלים ולא מפריעים לשכנים מסביב.נהננו מאד לשוחח איתם.


בסך הכל ,אין חדש תחת השמש.שמחנו על הצרפותו של ליאור טרגן לסיור.אי ספק שלילות העיר נראים עכשיו קצת אחרת...כמו כן הצטרפו אורית ואיציק,מגוייסים חדשים. ברוכים הבאים!


נתראה שוב ביום שישי הבא.נא להירשם בהקדם אצל איריס או חיים!


שיהיה שבוע רגוע ובטוח.


איריס וחיים

--

בברכה,

איריס אזולאי
רכזת בי"ס קהילתי
ומחויבות אישית