יום ראשון, 17 באוקטובר 2010

סיקור הסיורים בשישי בלילה - 15.10.2010

לכל הסיירם שלום,

ביום שישי יצאו שני צוותים לסיור במסלולים הקבועים שלנו.
התחלנו את הסיור באשל-בן גוריון . היה רגוע ביותר וכמעט ללא בני נוער.
משם המשכנו ללמסלול הפרפר. שם חברנו לצוות אחר שהיה במקום וניסה לשוחח עם קבוצת נערים צעירים במיוחד (כיתות ז-ח) שהרעישה מאד ,הם צרחו בקולי קולות וכאשר ראו אותנו עברו משם לגן השומר.שם-בנוסף לדיבור בקולי קולות אף גרמו נזקים לגן המשחקים בשומר.

 לאחר זמן מה , ולאחר שניסינו להסביר לצעירים כי הם מפריעים את מנוחת השכנים, הבנו שאין יותר מה לעשות , אלא להזמין ניידת שתיקח אותם חזרה להוריהם .לצערנו,הניידת אמנם הגיעה , אך לא עלה בידי השיטור הקהילתי המשולב לתפוס את נערים.

זוהי תופעה שלא נתקלנו בה קודם לכן.
זו פעם ראשונה שלא הצלחנו ליצור קשר עם הילדים ולהשפיע עליהם להרגע ולו במעט...נראה ,שלצורך כך נפנה לבקשת עזרה בסיורים מצוות המורים וההנהלה של החטיבות.עד כה ,שיתוף הפעולה עם התיכון היה מצויין.לצערנו,נראה כי צריך לרדת בגיל...כי הנוער ברחובות צעיר יותר.
לאחר מכן נסענו לגן מרים,גם שם היו בני נוער רבים מאד. מרביתם היו רגועים, אך גם שם - שוב- המרעישים העיקריים היו בני נוער צעירים מאד מחטיבות הביניים.
שוחחנו עם הנערים וחלקם אף זיהו אותנו. חשוב לציין, שבסופ"ש הזה נתקלנו בבני נוער שלא ראינו עד כה. כנראה,חבר'ה צעירים שרק גילו את "חדוות היציאה והבילוי"...ועדיין לא מכירים אותנו.

מברכים את מיכל קפון, רכזת שכבת י"א מאורט ביאליק על הצטרפותה לסיירת!
שבוע רגוע לכולנו
מצפים לראותכם בשישי הקרוב

--
בברכה,
איריס אזולאי וחיים אליאס