יום שבת, 29 בינואר 2011

מפגש הסיירת עם ראש העיר ומכובדי העיר

לכל חברי הסיירת שלום!


ביום חמישי 27.1.11 התקיימה פגישה עם ראש העיר ,מר אלי דוקורסקי ומכ"ל העיריה ,מר עזרא חכם.בפגישה נכחו גם  מנהל תכנית ,"עיר ללא אלימות" מר חיים אליאס ונציג הפיקוח העירוני ,מר שלום לוינזון.
הצטרפו לפגישה גם אנשי הסיירת וצוות יועצות מהשפ"י הגב' אורית שני והגב' מתי קטנר .כמו כן הגיעו גם מנכ"ל קרית החינוך ,מר רמי פורת., ויו"ר ועד ההורים המוסדי ,הגב' שוש לב רן שהם בעצמם חלק מסיירת הורים.


להלן סיכום הנושאים שעלו : 
1. לבקשתנו לחשיפה מוגברת בכל הקשור לפרסום כפי שהובטח בפגישה הקודמת
( עלוני מידע לכל בית אב, שלטי חוצות בדומה לאנשי השיטור המשולב ,חשיפה באתר העיריה ובפייסבוק של ראש העיר,סטיקרים לרכבים,שילוט בולט לרכבי הסיירת,קישור באתרי בי"ס בעיר וכדומה ) -

נעננו בחיוב וכבר נקבעה פגישה עם מנכ"ל העיריה וליאור טרגן בשבוע הבא.


2.  בפגישה האחרונה הובטחו שתי ניידות  בכל שבוע ואנו ניצבים שבוע אחרי שבוע לבדנו במערכה.היכן הניידת השנייה? - 

נעננו כי חסר כוח אדם,ולא תמיד יכולה ניידת אחת לתת מענה מיידי.מקום ההגעה נקבע על פי הדחיפות.כמו כן הבטיח ראש העיר כי העניין בטיפול ונעשים מאמצים להוסיף ניידת באופן קבוע.
אנחנו מצידנו הדגשנו את חשיבותה של ניידת נוספת בשטח,לטובת מענה מהיר וטיפול יעיל.


3. פגישה משותפת לאנשי הסיירת עם צוות השיטור המשולב והמשטרה - תיקבע פגישה עם שלום לוינזון ונציג המשטרה.


4. פגישה עם מדריכי חבורות הרחוב לקבלת כלים נוספים לעבודה עם הנוער - תיקבע פגישה בהקדם.המדריכים בעצמם היו צריכים קודם להכיר את השטח.

5.קורס עזרה ראשונה לאנשי הסיירת לפני החופש הגדול- בטיפולו של חיים אליאס.ייפנה לעמותת "שים לב ללב " כדי לקבל מענה לקורס הרלוונטי.

6. תיקי עזרה ראשונה - תיק אחד כבר נמצא אצל חיים אליאס במתנ"ס.יש לרכוש תיק נוסף.

7. יחסי ציבור  למקום שיהווה מרכז התכנסות לנוער בימי שישי בערב באופן קבוע - בימים הקרובים תתכנס מועצת הנוער של העיר  כדי לבדוק איך יכולים הילדים ליח"צן את המקום הזה בקרב בני הנוער בקהילה.
הובהר לכל המשתתפים שמקום מרכזי שכזה חיוני מאד ויעזור מאד לפתירת בעיית השוטטות בלילות ואולי אף יקטין את צריכת האלכוהול.


8. ייעוץ וסדנאות הדרכה בנושאים שונים - צוות היועצות מוכן לתת עזרה והכוונה לגורמים המוסמכים בהעברת מידע מסוג זה.אנחנו מבחינתנו זקוקים בדחיפות למידע אמיתי מאנשי מקצוע בכל הקשור לשתייה בקרב בני נוער והשלכותיה.
נעננו כי יוזמנו אנשי הסיירת למפגש \ סדנה כזו לאחר בירור הצרכים.

9. נמסר לנו ע"י ראש העיר כי בשבועות הקרובים אמור להגיע לעיר מתאם עירוני לסמים ואלכוהול בעיקר לצורך מניעה.נראה כי הוא יוכל לתת מענה לחלק מהבעיות שהועלו מבחינת מידע והדרכה לאנשי הסיירת.


אנו מודים לכל האנשים המדהימים שעוסקים במלאכה ,לכל הסיירים היקרים שהגיעו ולאלה שמתעדכנים על בסיס קבוע,ובעיקר תודה רבה על ההיענות  והרצון  לקדם ולגרום לשינוי לראש העיר ,מר אלי דוקורסקי.

תודה רבה לכולכם,וניפגש במפגש הבא שיתקיים בעוד כחודשיים.


--
בברכה,
 
איריס אזולאי
רכזת בי"ס קהילתי
ומחויבות אישית
רכזת סיירת הורים ביאליק
 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה